MR!

På Tirsdag var jeg på Bærum sykehus og tok MR av hodet, da ligger man inni en maskin som kan ta bilder av hjernen eller magen eller hva man skal sjekke. Så kan de se alle organene ogsånt. Resultatene var gode og jeg har IKKE en eneste skrue løs! Så slutt å kall med dum, for alt er som det skal oppi topplokket! =D


Følte meg så syyyyykt sexy i den pysjen!!! Buksa var dritdigg å ha på, så jeg tok den med hjem jeg.
Litt må jeg jo ha for å stille opp “offentlig” i noe sånt!


Nina var heldigvis med meg da:) Hun likte visst pysjen veldig godt hun også!

4 kommentarer
    1. Så slutt å kall med dum, for alt er som det skal oppi topplokket! =D
      vil ikke dette gjøre deg til definisjonen av dum? også er du dum isteden for tilbakestående eller psykisk hemmet på noen annen måte?=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg