Torsdag, dag 6

Hellå
Dato: 24.6
Dagens sang: Cheezy
Dangens dings: bademadrass!!
Dagens opptur: SOOOOL!!!!!!!!

DET ER ENDELIG SOOOOOOOOOOOOL!!!!

Jeg skjønte ikke noe når da jeg våkna! Mamma ville liksom ta en rolig morgen, men vi fikk plutselig bråhast med å komme oss ut av døra. Vi gikk over veien og la oss ned på stranda for å steke. Der lå vi i 6 timer. Vi kjøpte flytemadrasser og grilla oss skikkelig (noe vi kjente litt for godt dagen etterpå).. Dette er vel kanskje et av tilfellene hvor man burde fått gratis steke t-skjorte fra Carl?


Friends from Kristiansand

Da vi skulle spise, dro vi på en av restaurantene som var anbefalt av apollo, og det var ikke dumt. Vi fikk servert lam, som var sinnsykt mørt! Og jeg spiste mer enn jeg har gjort på lenge. Og servicen der var fantastisk og alt var bare helt sykt bra. Jeg ville dratt til Podgora bare for å spise på den restauranten som heter Roko. Alt var helt herlig<3

 

På vei hjem stoppet vi litt på internett-cafeen for å sjekke face og mamma skulle ta seg en conjak (æsj)

Det er det største conjakglasset jeg har sett i mitt liv! Også var det sånn 3 dråper i det..

 

-Pis ut

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg