Siste dagen, hjemreise

Hjemreisedagen

Idag var det masse venting. Vi måtte ut av hotellet kl. 11 og ble ikke henta før 15.00 + at taxien var for sen så vi venta i evigheter. Men vi chillan vi.. Jeg var max solbrent, så ut som en tomat og hadde det egentlig ganske vondt. Kosa meg i sola med sudoku da. Da vi endelig ble hentet og fraktet til flyplassen (det var en vond og lang busstur) var det litt venting der og. Vi fikk selvfølgelig ikke brukt opp kuna’ene våre. Jeg hater å fly! Det var forferdelig å sitte på den flyplassen og bli pint gjennom den ventingen. Vertinnene på flyet var ikke noe hyggelige. Det var vel en av dem som prøvde, men hun klarte det ikke og de andre var bare sure. Ille.


GLASSCOLAAA<3<3


Pannekake med sjokolade.. Vil vel kanskje heller kalle det sjokolade med pannekake?

På flyet! Jippi.. Jeg elsker å flyy!!!

Var vel ikke hjemme før rundt 1 og da kom dagens opptur:) Der satt kjæresten min og ventet på meg med scooteren min – dobbel glede!! <3

– Fred ut

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg