Tankehuset trenger også utluftninger

Men det får ikke mitt hode hvertfall.. Kan ikke huske sist jeg snakka så lite jeg?

Idag har dagen gått til å fikse ferdig album og samle sammen sitater fra rundt omkring. Har samlet opp noen som passer veldig idag og for sykdommen min. Har bestemt at det kommer endel sitater fremover, så hvis du vil samle på dem så kan du det.
– Når legene ikke klarer å helbrede en sykdom gir de den hvertfall et fint navn. -Voltaire.
– Et stort eiketre er bare en liten nøtt som ikke har latt seg stoppe av motgang.
Når det gjelder formen kan jeg vel ikke si den er bedre. Jeg holder meg oppegående og det er vel det. Men her kommer sitatet som beskriver det hele og det er selvfølgelig av fantastiske Paulo Coelho! Skriver mer imorgen..

Å tape en kamp betyr ikke å lide nederlag. En sann kriger vet at for hvert slag han taper, gjør han fremskritt i kunsten i å svinge sverdet, og er rustet til neste gang han tar opp kampen. -Paulo Coelho

 


EMÅÅÅ!

 

Skal prøve å sove litt nå.. Håper jeg får det til!

Fred ut<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg