Gamle tabber

Fant dette gamle dokumentet og her kan du lese noen av tabbene jeg har gjort på McDonalds oppigjennom. Jeg har det med å drite meg skikkelig ut innimellom altså! Haha. Enjoy…

Tirsdag 14.8:
Første dagen min i kassen og jeg skulle lage McFlurry. Jeg måtte bruke den røremaskingreia og fikk det visst ikke helt til… Skjea kom plutselig ut på undersiden av isen og isen sprutet over alt!

Lørdag 21.7:
Jeg laget Big Mac, da jeg var ferdig å pakke dem var det en halv BM igjen. Jeg stusset litt, men laget den bare ferdig og tenkte ikke noe mer over det. Alle burgerne jeg hadde pakket var alerede solgt ut. Like etterpå kom det en til kassa og jeg hørte fra kjøkkenet: Hei, jeg bestilte en Big Mac nettopp jeg, men jeg tror bare jeg fikk en Mac. 😉

Fredag 3.8:
Jeg laget 4 kyllingburgere uten kylling i! De kom raskt tilbake til meg, gitt.

TIDENES:
Søndag 16.12:
Det var julerush og alle traska rundt. Skikkelig laber stemning til McDonalds Sandvika og smart som jeg er så tenkte jeg at jeg skulle prøve å få opp tempoet og løpe litt. Det morsomme er at jeg rekker så vidt å begynne å kjappe meg før jeg tryner heftig og jeg lå langflat på ryggen forran HELE køen! Det løste opp stemningen hvertfall.

Innimellom er det greit å være litt syk, da har du hvertfall noe å skylde på?

-God bedring 🙂
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg