å å å å…. nei….

Det går stadig oppover, men stadig ned igjen også.. Skulle ønske at det bare var å knipse så ble alt bra! men neida. Så, når jeg tror at alt er på rett spor kommer det ting i veien og alt daler ned igjen. Og nå som jeg kanskje er på mitt svakeste, skal det så altfor lite til for å “knekke” meg også. Jeg som vanligvis er så sterk av meg. Det er ganske kjedelig å ha det sånn.

MEN, her er det jeg tror er dagens forklaring på det hele:
Jeg vil vel si at nå påvirkes formen min veldig mye av ytre ting. Som f.eks. at alt går i orden med penger og pakking (og ganske mye annet også som jeg ikke engang orker å begynne å skrive om, men som opptar mye hjernekapasitet).
Poenget er at det er de tingene som “styrer” mye av hvordan jeg har det. Nå som det bare er kaos i alt det der, har jeg det ikke så bra med meg selv. Da er det store spørsmålet; Hvordan jeg skal få det til å bli meg som styrer og la de tingene bare gå sin gang?
… Det må jeg nok tenke litt mer på.

Jeg tror jeg begynner å bli litt gal av alt dette her jeg? Haha!
Det må nevnes at flytting er en av tingene som bipolare barn kan slite ganske mye med. Men jeg skal jo flytte. Selvfølgelig, sier jeg ikke at siden noen sliter med det, så kan jeg ikke gjøre det. Men kanskje det er svaret?
Alt blir nok bedre når jeg får stabilisert meg der oppe:)
-God bedring, da hvertfall
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg