Rock mot rus – Deg

Tredje tema er faktisk deg

 

Det er litt random og litt gøy og mye kortere enn de andre!

 

– Du er enestående

– Ingen kan erstatte deg

– Vi må lære og godta oss selv som den vi er

– Vær glad i deg selv. Du trenger ikke NOE for å forandre det.

– Du er den du er og du er bra:)

 

Husk at den eneste som kan gjøre noe med problemene du har, det er deg. Jeg har tatt tak i mine ting. Nå må du ta tak i dine (altså psyken)! Legg alt det gamle bak deg, se fremover (jeg prøver å gjøre det hele tiden, og det er ikke lett skal jeg si deg!)

 

Og skal jeg si deg en artig ting om FHS han fortalte oss:

En skole han hadde besøkt hadde ingen fått lov å begynne å “date” før etter jul og etter det året og i årene fremover hadde mange blitt kjærester etter fhs og 13 par hadde blitt gift! Hihi!

 


– God bedring da:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg