En dag av

Idag må jeg ha en dag av.. Er helt utslitt.. Har sovet dårlig tre netter på rad, sovnet seint og våknet på natta. Sov lenge idag da, det var digg. Så nå skal jeg bare slappe av på rommet til middag og gjøre sånne småting og chille.

Tror kanskje jeg var på nippet til å få en minimani og en minidepresjon, men jeg tok tak i det og jeg trooor jeg driver å stopper depresjonen. Jeg klarte å se tegnene tidlig og med disse omgivelsene er det lettere for meg å ta hensyn til formen min. Det er ikke alltid jeg kan stoppe disse maniene og depresjonene, men i dette tilfellet tror jeg at jeg har klart det og jeg er veldig fornøyd. Visakortet mitt er nesten tomt etter min lille minimani, men pytt..

I disagree with people who say never look back, because how else are you supposed to see how far you have come?  -Liseliten

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg