Å se lyset

Det har vært litt mørketid, men idag våkna vi til en halv millimeter snø i Stavanger. I hele dag har jeg gått rundt med en rar, men digg følelse i kroppen og hver gang jeg har gått ute har denne følelsen kommet tilbake. Jeg kan ikke sette ord på det, men det kjennes godt. Og nei, det er ikke julestemning!

Så kom kvelden og mørket smygende og jeg gikk ut etter å ha sett litt på film. Skulle gå over plassen, jeg gikk alene og jeg måtte bare stoppe for å se meg rundt. Klokken var ca. 00.30. Det var så lyst i mørket. Snøen lyste opp og lyskasterene ga fra seg mer lys enn før og plutselig la jeg mer merke til både lysene fra juletreet og fra veien.

Det føltes godt. Jeg ble varm inni meg. Jeg følte glede. Jeg var litt ensom der jeg gikk, men jeg var liksom ikke ensom alikevel i alt lyset. Det var så utrolig vakkert! Digg følelse 🙂

 

-Fred.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg