deppetidepp, igjen

Jeg er deppa. Vet ikke hvorfor, men jeg er det. Trenger ikke alltid være noen grunn når man er Bipolar. Det er det som er litt ulempen. Okei, jeg vet egentlig hvorfor, men jeg vil ikke skrive det her. Det er mange ting. Veldig mange egentlig. Nå er jeg ganske lei. Blir glad når jeg er med folk på skolen da, men akkurat nå orker jeg ikke noe annet enn å være på rommet. Det er slitsomt å holde tårene inne.

Jeg vil ikke være emo-Nina, jeg vil være glade-Nina som går rundt å smiler og er positiv. What to do?

Nå ser jeg på Sex og singelliv film nr. 1, det er jo litt glede hvertfall. Så tenkte jeg kanskje å dusje, men vet ikke om jeg orker det idag. Vi får se. Kanskje jeg finner noen som har sjokolade og cola. Det har jeg veldig lyst på nå!

Tankene går i spinn. Jeg hater det. Er ikke positiv til noe. Glade-Nina!! KOM FRAM!!!

PS. Skriver ikke dette for å få medfølelse, skriver det for å få det ut!

-God bedring da

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg