Trøtt

Unsett hvor mye jeg sover i løpet av en natt er jeg trøtt igjen dagen etter. Jeg kan sove 7 timer og være trøtt og 10 timer og være trøtt. Det er litt slitsomt. Nå har jeg begynt å gå litt turer da, så håper kanskje det blir litt bedre av det. Må begynne på lavt nivå! Nå skal jeg sove litt…

Ellers var jeg på medisinmøte idag. Det var jo bare waste of time for han mannen sa ikke noe annet enn det han har sagt før. At jeg må vente med å begynne på nye medisiner til etter USAturen. Det vil si at jeg vil være svært ustabil helt til det, noe jeg er ganske lei av… Kan ikke alt bare ordne seg nå????

Se hvor frisk jeg så ut på nyttårsaften!

Nydelige Mosvannet. Fantastisk bilde tatt av Maggie!

-Fred ut

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg