Løsningen!

Idag har vi sett Bare Bea i kinosalen. Det var ganske gøy, for vi klarte å samle 30 stk. som ville se den filmen!! Sykt lættis egentlig, for den filmen er jo bare klein. Men mange har et forhold til den fra sin egen fjotizztid. Fønny.

Men, jeg snakket med mamma i går eller idag (husker ikke helt) også diskuterte vi de medisinene igjen da, og litt at jeg svinger så innmari i humøret og er litt for mye deppa. Og jeg fant faktisk en forklaring på det hele: Nå har jeg gått på medisiner for humøret i over 2 år. Nå står jeg uten noen form for stemningsstabiliserende medisiner og det kan være vel og bra, MEN hjernen får ikke noen fake tilførsel av noe vi kaller positive strømninger (for å forklare det enkelt, for jeg klarer ikke forklare det). Det vil si at hjernen tenker mer negativt, fordi den ikke lenger får hjelp til å tenke positivt. Skjønner du? Litt som å slutte med krykker etter du har brukket benet. Du halter litt fordi du er svak i foten. Sånn er hjernen svak også, fordi den har gått på krykker så lenge.

Det der fant jeg svaret på helt selv. Gikk ut i fra de forklaringene jeg har fått tidligere om medisiner, også fant jeg svaret. Så derfor er jeg litt depressiv om dagen, men bare i perioder. Det går seg mer og mer til da, heldigvis. Allikevel tror jeg at hjernen trenger litt tid på å stå på egne ben.

… Før vi tar fatt på nye medisiner etter USAturen. Og hvem vet, kanskje jeg ikke trenger medisiner på en stund. Jeg ønsker faktisk ikke å være avhengig av lykkepiller i en alder av 20! Hvem gjør vel det??

Tenk så herlig det hadde vært å ikke stå på noe som helst da! Men jeg vil heller ha stebiliserende medisiner enn å være deppa. Lett!

Var dette noe som helst forstålig, eller ble det bare surr?

Slenger med et par bilder tatt i kinosalen, sikkert helt meningsløst, men jeg gjør det fordeom.


Hun som spiller læreren i filmen (som du ser bakhodet på her) har jeg hatt som lærer! Weee, skryteskryte.

-Fred ut

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg