New York!

Nå skal jeg fortelle litt om USA. Gidder ikke skrive så mye, for da gidder du kanskje ikke lese det.

I New York opplevde jeg mye rart. Pannekaker til frokost er konge! Vi var på Broadway og så Wicked og Lion King, jeg likte Wicked best. Deffinitivt. Så shoppa vi masse!!!! 😀 Besøkte Radio City Music Hall som var GIGANTISK! Også fikk vi omvisning på Juilliards og New York film accademy(her vil jeg gå, men det skjer ikke). Så tok vi båt ut til Staten Island og så på Frihetsgudinnen og var på tour rundt om kring. Besøkte bla.a. Bronx og Soho (var i Soho flere ganger også). Husker ikke helt hva mer vi gjorde enkli. Tror jeg fikk med det meste der. Vi har bare 6 dager (tror jeg) i New York før vi dro videre til San Fransisco midt på natta.

Vi så kun EN kjendis i hele New York!! Litt skuffende enkli..

K og M planlegger hvor de skal gå.

Her stod Twin Towers. De bygger opp noe greier, fulgte ikke helt med på hva guiden sa her, men de bygger noe hvertfall. Han guiden var sykt kul btw!!

Folk er rare på Subwayen.. Der så vi mye rart. Vi kunne hvertfall være oss selv der da, som dere ser 😉

Inne på New York Film Accademy

Vi besøkte en Cathedral med godspellmusikk og topp stemning. Folk var åpne og det var en koselig kirke, selvom den var stor. Konge!

På vei over for å se frihetsgudinnen

Den var skuffende liten, trodde den var mye større…

Så måtte vi vente på andre siden på båten over til Manhattan igjen. 30 min venting, jau! Jeg vet, sykt dårlig bilde, men jeg måtte bare vise hvor turister vi så ut. Camper midt på plassen..

Starbucks seff!

 

Radio City Music Hall

Dette er da inne på jentedoen på Radio City MH. Her er et eget jente-vente-rom:

 

Og så må du gjennom dette rommet for å komme deg til do. Her kan du pynte deg:

Dette er “halen” eller hva man kaller det, sånn før man går inn i selve konsertsalen.

Chicksa koser seg på hotellrommet

Pannekaker til frokost<3

Scenesettet til Wicked. AWSOMEEE!!!!

– Fred ut

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg