LA!!!

LA var nesten like fint og bare bittelitt mer stressende enn SF. Vi fikk gjort veldig mye på kort tid her og. Universal studios, guidet tour rundt om i Beverly Hills og Hollywood. Det var ganske awsome og se alt sammen, men jeg ble sykt skuffa over hvor stygt det var i Hollywood og langs gatene på Walk of Fame.. Har tatt litt bilder av det.

Må skryte litt da: Vi så huset til Britney, Nicole Kidman, Adam Sandler, Arnold Swartzneger (?!), Cher, Nicolas Cage, Steven Speilberg, Jim Carrey og Tom Hanks. Ikke dårlig!!

Folk var i Disneyland, men det orka jeg heller ikke dessverre! Så den dagen bare tok jeg det med ro og forberedte meg på en 10 timers flytur og 5 timer med venting på flyplassen i Nederland før neste fly. Hurra for flyskrekken…

Dette er vel egentlig ganske kjedelig å høre på så jeg tror jeg bare skriver et essay om USA en gang jeg 😉 Husker ikke helt hva vi gjorde her. Er så sykt i feriemodus nå.. (vinterferie altså)

Santa Monica Beach

Filmtriks på Universal Studios

Det var også her vi møtte en annen linje som var i USA likt som oss. Adventure 😀 OG GUROOOO<3<3<3

Nok et filmtriks, men er det rart jeg har flyskrekk???

 

Dette er utenfor teateret i gatene til Walk of Fame:

Mitt forbilde?? Litt kanskje…

Gammelt forbilde <3<3 Lol…

Også fikk jeg endelig tråkke på suksess-tvillingene!! Det er sikkert mange grunner til å ikke like disse, men jeg liker dem ikke fordi de har gjort så stor suksess uten å inkludere meg.. Drittunger!

Og slik så det ut langs gatene.. Pent?

Og her fant jeg en stjerne som var holdt av til MEG! Så snilt av dem<3

 

Men senere så fant jeg meg allikevel, men en random dytta borti meg så jeg bomma på stjerna på bildet og det så jeg ikke før jeg kom i bussen igjen, men det stod mitt hele navn der assa!

 

Også var vi på sykkeltur til Vienece Beach (ellerhvordandetskrives). Der var det mye artig å se på, men jeg må inrømme at jeg var litt redd. Mye skumle, sære mennesker der!

HOOTERS!!! (Dødsdigg mat) :

og dødskul pommes frites!

Da har du fått se litt av LA også.. Vet ikke hvor mange som egentlig leser dette lenger, men… Jaja, mer spennende temaer dukker nok opp snart! 😉

-Pis æout!

4 kommentarer

Siste innlegg