Tips til blogger

Jeg bruker Bloglovin veldig mye. Vil tørre å påstå at det er den mest geniale siden laget!

Nylig har jeg gått igjenom linkene mine der og valgt ut de beste til dere. Så hvis du ønsker å lese flere blogger, finner du tipsene her:

 

OBS! Dette er ikke linker. Kopier i ny fane og lim inn.

 

 

http://citified.blogspot.com/

(mye bilder, litt random og noen sitater)

 

http://jenterpaalur.wordpress.com/

(to venninner av meg som skal reise USA på tvers uten en krone, planer om tvprogram – verdt å følge med på)

 

curlylife.com

(dame som skriver gode innlegg om mobbing)

 

linniiie.com

(hun er genial, ironisk og sarkastisk på samme tid, ler meg ihjel!)

 

arikanne.com

(ung jente som sliter med bullimi og psykiske lidelser, skriver veldig godt og setter gode ord på vonde tanker. Skulle ønske jeg oppdaget henne før!)

 

cocokelley.blogspot.com

(inspirasjonsbilder osv. hvis jeg ikke tar helt feil)

 

cupcakesandcashmere.com

(inspirasjonsblogg med bilder osv. har ikke fulgt den så lenge)

 

http://fotografixstudios.com/blogg/

(Fotograf som tar fantastiske bilder av babyer osv. Helt nydelig!)

 

fridaysecrets.com

(ikke fulgt så lenge, men mye bilder)

 

jennydashing.blogg.no

(hun er med i Fristet på tv3. Ble mor da hun var 15 år og skriver rørende tekster)

 

hjartesmil.blogg.no

(har ikke lest så mye, men den virker veldig fin:))

 

liseliten.com

(Sterk jente som skriver gode tekster om det å være psykisk syk)

 

lissis.blogg.no

(mye forskjellig, veldig glad i leserene sine og kommer med mange fine sitater og sanger!)

 

norske-hemmeligheter.blogspot.com

postsecret.com

(Norsk og engelsk side med hemmeligheter som publikum har sendt inn. Mange gode tankevekkere og mye morsomt. Verdt å sjekke ut!)

 

sleeptalkingman.blogspot.com

(Siden ser litt rortete ut med en gang, men ta deg litt tid og bli kjent med siden så lover jeg deg en god latter! Kona hans legger ut opptak av hva mannen sier i søvne, hver dag! Utrolig morsomt!)

 

rodeo.net/tattoologist

www.tattoologist.com

(Masse fine tatoveringer!)

 

http://therulesofladies.tumblr.com/

(Sitatside for kvinner. Trykk på archive, så kan du lese alle sitatene veldig systematisk.)

 

worldofmikee.notre.co

(nydelig jente, men beina godt planta på jorda. Skriver fantastiske og rørende tekster og tar fine bilder. Hun har virkelig skjønt dette med gleden og meningen med livet og ikke minst “små gleder”)

 

 

Det var min bloglovinliste med blogger det er verdt å anbefale. Det kommer sikkert flere etterhvert! Jeg håper du får like mye glede av dem som jeg gjør.


– Fred ut

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg