På nedtur i berg og dalbanen

Dagene flyr avgårde med forestillingsprosjektet i full gang. Det er mye å holde styr på og mye å huske på. Nå er det ikke mange dagene før ballen begynner å rulle og jeg kan sette meg godt tilbake og se på at forestillingen blir til.

Før det kan skje er det mye å ordne opp i og få svar på. Det er gøy, og selvfølgelig slitsomt.

I det siste har jeg fått erfare at det faktisk går an å ha en dårlig dag. Jeg har startet på nye medisiner som gjør underverker. Dager jeg før har sett på som starten på en depresjon, har gått over til å bli “dårlige dager” som er over imorgen. Idag er en sånn dag. Jeg føler meg tung, har lett for å gråte og liker godt å stenge meg ute fra omverden.

Det fine er at i morgen er en ny dag. Den behøver ikke være preget av de samme vonde følelsene. Ved å holde på med forestillingen får jeg virkelig prøvd meg på livet og øvd meg på balansen mellom å jobbe hardt og hvile. Det føles bra. Selvom dette er en av de dagene jeg godt kunne vært foruten, vet jeg at jeg står midt oppe i noe stort som jeg ønsker å fullføre. Fullføre med stil.


– Fred ut

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg