Long time, no see

Jeg vet at det er mange måneder siden jeg skrev sist. Det er litt kjipt siden jeg fikk endel lesere på slutten der, men det er rett og slett fordi jeg ikke har eller har hatt noe bra internett.

Bruker en udugelig usb-pinne som ikke vil gi meg bra internett noe sted og macen har plutselig slutta å samarbeide med nettverket i leiligheten. Det har skjedd mye, veldig mye.

 

Det jeg kan starte med er hvertfall at jeg er skrevet ut fra Sikta etter 4 måneder. Det har vært en lang berg- og dalbane tur. Det har vært lærerikt og ikke minst har det vært nyttig. Jeg han lært enda mer om meg selv og er veldig klar for å være ute i det fri nå!

Jeg har også bestemt meg for å bli hjemme neste år for å ta imot en kontinuelig behandlig fra Sikta som kan hjelpe meg mot å bli mer selvstendig og slippe innleggelsene på Blakstad. I løpet av perioden jeg har vært der har jeg lest igjennom alle innleggene mine på denne bloggen. Og jeg har kommet frem til at jeg er stolt av bloggen min.

Jeg har alltid brukt bloggen som terapi og et rom hvor jeg kan være åpen rundt mine psykiske lidelser. Jeg kommer til å la en del av innleggene være her slik at verden kan få lese om mine tre år med feilmedisinering og psykisk ustabilitet, men nå er jeg klar for å ta fatt på det friske livet mitt har å by på.

Takk for at du har fulgt meg på veien.
God jul, kjære lesere 🙂

5 kommentarer
    1. <3
      jeg syntes du godt kan bruke bloggen til å skrive om hva du har til middag jeg.. så vet jeg hva du gjør! hahaha <3 Stolt av deg Nina. Du er herlig!!!

    2. Så sykt bra for deg! jeg ble veldig glad (og litt lei meg, jeg liker å lese det som står her), men glad for at du er bedre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg