Første dag i ny jobb!

Idag var første dagen min i ny jobb. Nå sitter jeg hjemme, sliten og fornøyd etter en 5 timer lang arbeidsdag. Ikke dårlig til å være første dag i arbeid på 2 år.

Førsteinntrykket mitt er veldig bra. Her kan jeg jobbe både gode og dårlige dager. Hun som hadde opplæring med meg var veldig hyggelig, men jeg klarte ikke lære meg navnet hennes og det plager meg litt. Ble ganske lei av å si “du…” hver gang jeg lurte på noe. Det var selvfølgelig mange nye fjes, jeg håper jeg kan lære noen navn etterhvert. Idag var det alt for mye annet å lære!

 

Jeg satt mesteparten av tiden i kassa der jeg skal tilbringe største deler av arbeidsdagen min. Det gikk overraskende bra. Helsa er ikke helt på topp enda. Det kjenner jeg godt nå. Allikevel kjennes det godt å ha jobbet min første dag på 2 år. Jeg er klar for dette nå og jeg tror ikke jeg kunne funnet meg en bedre jobb enn denne. Perfekt for meg og min tilstand.

I tillegg var 5 timer perfekt for formen jeg er i nå om dagen med den stygge kyssesyken!! Ønsker veldig å klare meg en god stund i denne 100% stillingen og jeg kan ikke vente på første lønning. Det kommer til å løse mange av mine bekymringer!! Jeg tror også det kommer til å bli en positiv endring i psyken både av jobben og lønningen.

 

Nå sitter jeg å øver meg på noen av PLU-kodene (kodene for frukt og grønt) så det kan gå hakket lettere i morgen. Det tar jo selvfølgelig litt ekstra tid når jeg må lete frem alle grønsakene på skjermen istedet for å trykke inn et firesiffret nummer og taste enter. Jeg gleder meg til jeg kan de fleste i hodet.

Vi er akkurat ferdig med å spise superdigg biff. Det må jo feires at jeg ENDELIG er i jobb igjen. Guri hvor godt det er å føles litt nyttig igjen, det trengte jeg nå. Det er ikke godt for noen å bare gå hjemme, tror jeg…

Imorgen må jeg huske å ta med halstabletter, nesespray, vann og PLU-kode-liste til kassa mi!

1 kommentar
    1. Så flink du er Nina! Tenk så deilig det blir å ha sin egen inntekt. Også er det jo veldig deilig (og sikkert bra for deg) med struktur i hverdagen. Jeg er stolt av deg jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg