Om meg

Hei og velkommen til min blogg. Så hyggelig at du har tatt deg turen.

Denne bloggen ble opprettet i 2008, da jeg hadde min første innleggelse på Blakstad psykiatriske sykehus. Jeg fikk mange spørsmål om det å være psykisk syk og valgte derfor å opprette bloggen slik at alle kan lese om det og stille spørsmål. Jeg ønsket å opplyse om psykiatrien fordi jeg synes ikke det finnes nok relevant informasjon på nettet. Etterhvert ble dette et sted hvor jeg kan få sette ord på følelser og situasjoner. i tillegg deler jeg erfaringer fra innleggelser, opp- og nedturer.

Jeg er Bipolar og jobber meg gjennom dagene med innleggelser, medisinering og veien mot en “normal” hverdag. På fritiden jobber jeg på Meny og trives med det. Har nylig skrevet bok om det å være psykisk syk og den heter noe så enkelt som; “Hei verden. Jeg er psykisk syk”. Hvis du vil kjøpe boken så ta kontakt med meg på mail.

På denne bloggen kan jeg love at du ikke finner mote og outfits. Her skal du kunne finne mye informasjon om Bipolar Lidelse og mine personlige erfaringer med diagnosen. Om du selv har en psykisk lidelse vil jeg be deg om at du ikke sammenlikner deg selv med meg. Vi er alle forskjellige og reagerer helt forskjellig på sykdom, som på alt annet. Du kan selvfølgelig bruke mine erfaringer og kanskje du lærer noe ved å lese bloggen min. Mitt viktigste budskap er at det er lov å være psykisk syk og det er fint å være åpen om det. Åpenhet gir deg veien til hjelp. Hjelp fra pårørende, støtteapparat, skole og andre du møter på i livet. God lesning 🙂

Du må gjerne stille spørsmål i kommentarfeltet på hvert innlegg, eller sende meg en mail til [email protected]/[email protected]. Jeg svarer alle!

Håper du kan finne noe interessant på siden min og legge igjen et smil i kommentarfeltet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg