Trening gir styrke

En av de viktigste behandlingsmetodene for Bipolare er trening. For meg som er født lat er dette en vanskelig del.

Når jeg er deprimert er det VELDIG vanskelig å trene. Da føles kroppen veldig tung og jeg har ikke lyst til å gjøre noe som helst.

Når jeg har kommet meg bittelitt opp av hølet begynner jeg allikevel så smått å trene litt. Hver gang får jeg et sinnsykt energiboost som hjelper meg masse i hverdagen. Så holder jeg på med trening en god stund før jeg blir for opptatt med ett eller annet og derfra går det bare nedover med psyken. Jeg ser en sammenheng med tening og psyke og jeg vet at det er megaviktig!

Det er like gøy hver eneste gang jeg gjør oppdagelsen om at; hey! Det er faktisk gøy å trene (timer i sal/spinning).

Hele treningsbiten er en forvirrende sirkel for meg. Hadde jeg bare klart å trene jevnlig.. DET er mitt nye mål. Kanskje dette lille her blir drivkraften og motivasjonen min fremover?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg