Utskrevet 02.05

Etter 6 uker er jeg skrevet ut igjen. Skrevet ut fra Blakstad og skrevet ut fra Sikta. Denne gangen var litt annerledes på en rar måte, fordi at selvom jeg var klar for å skrives ut er jeg ikke klar for å ta tak i livet igjen. Vanligvis når jeg skrives ut etter innleggelser pleier jeg å være veldig positiv til livet og til å jobbe meg oppover, men denne gangen er jeg tom, motløs og fortsatt veldig svak.

Allikevel er jeg klar for å ikke være innlagt. Klar for å ta tak i utfordringene på egenhånd. Mest fordi jeg liker å bo ett sted. Ikke pendle mellom hjemme og Sikta. Det stresser meg alltid å bo to steder på en gang, noe som er veldig normalt når en er bipolar.

Så alt i alt er jeg fortsatt ganske deprimert, men i stand til å klare meg selv. Jeg prøver å ta en ting av gangen, for det er alt for mye å ordne nå (som vanlig!!). Klarer jeg det; har jeg stor tro på at dette kommer til å gå seg til over tid. Det er ikke nødvendig å være innlagt lengre enn jeg må. Alt jeg klarer ute i livet, alene, er gull!

 

 

 Ha det fint så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg