Positiv tenkning gir positive resultater

Jeg har et mål om å bli et mer positivt menneske. I går kveld skrev jeg om aha-opplevelsen min, som du kan lese HER.

Idag har vært min første dag som positiv og det har gått overraskende bra. Jeg har oversett små negativiteter og fremhevet de positive hendelsene dagen har levert meg. Her er noen av dem: At pappa var taxi for meg når min egen bil er ødelagt, at intervjuet gikk fint (dere får vite mer om det senere), at møtet på jobben gikk bra, det har regnet (negativt) – men det har gitt håret mitt en fresh look, at vi har sett en bra film og laget god mat. Det beste med dagen var nok at jeg dro opp rullgardina kl. 19.15 og oppdaget at det fortsatt var lyst. Det gjør virkelig noe med kroppen!

Det er kjempedeilig å være positiv. Vi får se når jeg møter min “normale” motgang om det blir like lett som det har vært idag. Det gleder jeg meg til!

I tillegg til dette har jeg funnet en kjempe fin blogg som legger ut små ting å være glad for i hverdagen. Den bloggen kan du sjekke ut HER. Den har jeg fått “HANG UP” på, så jeg er godt i gang med å lese alle 670 små tingene å sette pris på i hverdagen. Les om mine “Hangups” HER.

 

 

Natta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg