Gira på trening igjen!

Treningen har dabbet litt av igjen i det siste. Det har rett og slett blitt litt for mye annet. Jeg har store planer om å komme i gang igjen med en gang jeg vet hvorden hverdagen blir. Faktisk så er jeg gira på å trene. Nå er jeg klar for å få ting på stell.

1. Jobb – check

2. Trening – next

Det er rart med det der. Det første jeg dropper når jeg blir deprimert er trening og det siste som kommer på plass igjen er trening, men jeg er 100% klar over hvor viktig det er for meg med litt fysisk aktivitet i hverdagen. Jeg har det så mye bedre med meg selv hvis jeg får til litt bevegelse gjevnlig. Det er helt avgjørende, så nå må jeg bare ta meg sammen og komme meg opp av senga om morgnen!!

Dagen idag har vært veldig bra. Det er vanskelig, men fint å jobbe med positiviteten. Jeg kjenner det gjør meg godt. Har også funnet frem en tom notatbok og har planer om å skrive ned depositive tingene med hver dag. Det blir bra!

 

 

 

3 kommentarer
    1. Fint med forum ut mot offentligheten som synliggjør hva det handler om å ikke være A 4. Har selv samme diagnose og har levd med den i 30 år. Tror det at man tør å vise seg offentlig med sin “nakenhet” etterhvert vil skape rom for andre. Lykke til med livet ditt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg