Denne tatoveringen blir neste!

Mobilblogg:

Denne tatoveringen likte jeg veldig godt og den passer meg veldig bra. Den kan minne meg på at jeg fortsatt er i live og at jeg er glad for det. Det er ikke alltid like lett å huske på hvor fint livet er når jeg er deprimert!

I I’m a boomerang. Doesn’t matter how you throw me. Turn around and I’m back in the game. Even better than the old me.

Men først må bilen fikses. Jeg får ønske meg den i bursdagsgave, selvom det fortsatt er et par måneder til.

Håper alle får mulighet til å kose seg litt i sola idag (selvom det er litt surt). Det gjør hvertfall jeg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg