Jeg trenger DIN stemme!

God ettermiddag!

Nå trenger jeg hjelp av dere kjære, kjære lesere. Jeg er med i “årets blogg” konkurransen til budstikka (lokalavisen i Asker og Bærum). Her foregår en avstemning på facebook og jeg trenger DIN stemme! Gå inn på linken under, lik budstikka og stem på meg som årets blogg. Det hadde betydd så utrolig mye for meg å få være en av finalistene 16. mai. Du må gjerne dele linken på DIN facebookside også.

På forhånd, tusen takk for din stemme og takk for at akkurat DU besøker bloggen min! 🙂

TRYKK HER FOR Å STEMME PÅ MIN BLOGG

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg