Ny bil, hurra!

Mobilblogg:

Idag har jeg kjøpt meg ny, brukt bil. Toyota kjøpte den gamle skraphaugen min for 20.000 kr., noe jeg aldri hadde fått for den på finn! Så nå er jeg lykkelig eier av en pen 2005 modell og gleder meg til å få den på onsdag.

Jeg er en liten følelsesklump og ble selvfølgelig veldig glad når jeg fant denne bilen. Nå tenker jeg så mye på at jeg er redd for å bli hypoman at jeg tror nesten jeg blir det, bare av tanken. Derfor er det masj-iseng med en ekstra liten sovepille.

I morgen er det jobb igjen, noe jeg gleder meg veldig til. Kanskje dere snart får vite hva jeg jobber med også? Hvis du ikke klarer å vente så har jeg skrevet om det tidligere.

Hvordan bil har du, da?

God natt:)

2 kommentarer
    1. Wohoo! da kan vi råne sammen i hver vår corolla 😉 bare min er grønn og gammel så den er mye kulere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg