Magen, igjen

For en stund siden skrev jeg et innlegg om magen min og hvordan all angst og følelser setter seg i magen på meg. Innlegget heter “magen min” og du finner den under “april 2012” i menyen til høyre. Får ikke lagt ved link på mobilblogg.

Nå er den sånn igjen. Igår kveld begynte jeg å grue meg til å dra på jobb idag. Ikke fordi jeg ikke liker jobben min, for det gjør jeg! Det er fordi jeg har innstilt meg på at dagen kommer til å bli lang (fordi jeg får bilen etter jobb). Det er helt feil innstilling og jeg prøver å fortelle kroppen min at det ikke kommer til å bli noe ille. Mageknipet har satt seg skikkelig og når jeg tenker at “dette kommer til å gå kjempebra”, kommer kvalmen smygende også.

Jeg nekter å gi etter for den magen! Den har styrt nok over livet mitt. Jeg drar på jobb. Dermed basta!

Slenger med et søtt bilde jeg fant på weheartit.com.

Nuss nuss

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg