Jeg er i FINALEN!

God kveld fintfolk

Hurra! Jeg er i finalen i “Årets blogg”konkurransen til Budstikka. Idag har jeg fått utrolig mye støtte fra kjente og ukjente. Det er så fantastisk hyggelig og det varmer i hele kroppen!!

Tusen takk, for at akkurat DU besøker bloggen min og viser din støtte. Det motiverer VELDIG til å fortsette å være åpen om psykiatrien, noe som ikke alltid er like lett.

//weheartit.com

Nå trenger jeg DIN stemme!! Trykk HER eller på bildet over for å stemme på meg (noe jeg trenger, veldig!)

 

Ha en god natt, alle sammen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg