Råd og veiledning til andre som har det vanskelig

Heiii

Idag har vært en veldig fin dag med masse positiv oppmerksomhet. Skal ikke legge skjul på at jeg liker det! 🙂

 

Det å være åpen om psykiske lidelser er ikke alltid bare fryd og gammen. Det er flere som kontakter meg med sine problemer og ber om tips, råd og veiledning. Jeg gir selvfølgelig det jeg kan til disse menneskene, men jeg kan ikke hjelpe alle personlig.

Det er allikevel viktig for meg at de som sliter skal føle at de kan kontakte meg med sine spørsmål og bekymringer. Kanskje har de ingen andre å gå til. Det er vondt å høre om andre som sliter, men det er veldig godt å kunne hjelpe i så stor grad det lar seg gjøre.

Håper alle har hatt en like fin dag som meg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg