Leser og anbefaler

Mobilblogg:

Hei flotte folk!

Jeg er på snarvisitt på Sikta (åpen døgnpost). Skal være her ut uken for å justere nettverket mitt utenfor institusjon. Skal bytte psykolog (igjen) fordi vi ikke matcher så bra og fastlege etterhvert fordi det er altfor lang kø der jeg går nå. Ellers er formen helt ok. Litt på nedsving, så jeg satser på å få stabilisert det i løpet av uken her på Sikta.

Jeg bruker dagene her på å lese en bok som heter “Lev her og nå”. Noe jeg virkelig trenger å lære meg!! Boken er ganske avansert i språket, men jeg tar meg god tid til å forstå hvert kapittel. Den er litt sær, men ærlig og direkte. Kan anbefales for tenkere.

Ønsker alle en fin dag videre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg