Kort dag på jobb

For noe dritt. Kom på jobb og følte meg helt fin. Det tok mindre enn en time før det var tusen tanker i hodet mitt. Det skulle selvfølgelig magen dra nytte av og ga med tidenes mageknip med inkludert kvalme… Føler t jeg alltid er den som blir syk og må dra hjem. I de fleste tilfellene er det faktisk fysiske plager. Psyken er jeg ganske flink til å holde på plass (ikke idag da…).

Hvis noen har forslag til hva jeg kan gjøre for å løse dette så rop ut! Jeg ligger i forsterstilling i senga, synes synd på meg selv, og venter på svar…

Håper alt står bra til med deg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg