Siste dag hos psykologen

God kveld kjære leser

Jeg vet at jeg har lovet et blogginnlegg om angst, og det kommer. Jeg har bare ikke fått satt meg ordentlig ned og fått skrevet det ferdig enda. Du får kose deg med litt livsvisdom så lenge.

Idag var jeg hos psykologen min for siste gang. Jeg har gått til henne i ca 6. Mndr, noe som absolutt ikke er lenge nok for meg om det skal være noe nyttig å ha en psykolog. Men jeg er så lei av å gå til psykolog nå at jeg avlyste alle timene mine. Jeg trenger en pause.

Jeg tror jeg har skrevet litt om det før også, hvis jeg ikke husker helt feil. De siste ukene for meg har vært veldig positive. Jeg har vært opptatt av å tenke positivt og omgi meg med positive mennesker og positiv energi. Det å gå til psykolog har dannet et veldig negativt mønster for meg.

Jeg går hele uken og tenker på alt jeg må ta opp med psykologen min(altså negative handlinger og tanker) også tømmer jeg alt ut på tre kvarter før jeg starter prosessen på nytt. Når jeg går fra psykologen har vi gjerne ikke fått avsluttet noen av mine kapitler heller, så jeg går derfra med “åpne sår”.

Jeg er glad det finnes et slikt tilbud og jeg vet jeg kommer til å gå tilbake til det, men ikke nå. Nå vil jeg snakke om og omgi meg med positivitet. Så har jeg Sikta i bakhånd, så nettverket er der.

Sov godt, når du kommer så langt

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg