Full fart

God kveld alle faste følgere!

Dagene går litt i ett for tiden. Farter mye rundt og prøver å holde hodet over vann, med alle oppgaver og prosjekter jeg holder på med. Men nå kjente jeg at det var godt og sette med ned for å fortelle dere litt nyheter. Hadde en veldig merkelig og litt fin opplevelse i natt…

Natt til idag opplevde jeg noe helt sykt. Jeg fikk ikke sove og hadde en veldig rar følelse i kroppen. Jeg kjente verken mani eller depresjon eller uro eller noen kjente følelser. Jeg kjente meg bare veldig rar og fikk ikke sove. Da klokka var 01.00 og jeg hadde ligget og vridd meg i 2 timer måtte jeg bare sende melding til C, som har vært i Australia i nesten et år. Vi hadde ikke snakket sammen på 2 måneder og jeg var ganske sikker på at hun kom hjem i juli en gang. Så jeg skrev til henne på WhatsApp: “Når kommer du hjem??!! KOM HJEM SNART!!!” – Også sovnet jeg. I dag tidlig skrev hun: “Jeg er hjemme nå”. Da jeg så det ble jeg rolig og kjente igjen nattens følelse. Det var savn og jeg ble reddet samme natt. Rart? Jeg synes det! Og veldig fint. (Håper ikke det ble for sært å dele…?)

Så var det opp og hoppe for idag var det Tusenfryd som stod på tapetet. Det var veldig gøy! Har ikke vært der på mange år og det var kommet mye nytt, så det ble mye sug i magen. Herlig. Da jeg kom hjem måtte jeg bare snu i døra og løpe til C! Jeg klarte nesten ikke vente med å dra og besøke henne.

Etter noen timer der så kjente jeg at kroppen skrek etter søvn, men så er lillesøster i syden og dermed er scooteren hennes ledig. Det måtte jeg selvfølgelig benytte meg av, så da måtte jeg hente den. Scooter er det beste jeg vet. Den friheten! Jeg bare elsker det. Da jeg satte meg på scooteren og kjørte mot Bærum igjen kilte det mer i magen enn i karusellene. Jeg har virkelig savnet og kjøre scooter. Så jeg kjørte en omvei hjem.

 

Ellers kan jeg melde at jeg har det fint om dagen. Er veldig “meg-selv” som er utrolig deilig. Ingen spesifikk episode nå. Fantastisk!

Dagene blir bare bedre og bedre. Når jeg får lagt fra meg alle prosjekter også, så blir det veldig, veldig bra.

Veldig morsom minibank på Tusenfryd

Litt kos med belgisk vaffel!

… og et bittelite sukkerspinn…

Håper alle dere har det nesten like fint som meg 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg