Til en som sliter og til deg som pårørende

Dersom du eller en venn sliter med depresjon eller andre psykiske plager og trenger råd og tips så har jeg skrevet en del om dette tidligere. Jeg legger ved linker til disse blogginnleggene under her.

Jeg håper du vil ta deg tid til å lese disse innleggene, og jeg håper du kan finne noe hjelp i tekstene mine. Det er derfor de er der.

 

Råd og veiledning til andre som har det vanskelig

Til deg som sliter med depresjon

Til andre med psykiske lidelser, depresjon, diagnoser, eller bagasje

Enkle råd til deg som sliter

//blingme.tumblr.com

Uansett om du leser innleggene eller ikke: oppsøk hjelp og vær ærlig. Da kommer du sterkere tilbake til livet som en VINNER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg