Det kommer, det kommer

Jeg vet at jeg har lovet dere et innlegg om angst, et innlegg om overspising og andre ting med ønske fra dere, kjære lesere. Akkurat nå om dagen er jeg veldig opptatt med jobb og jeg nyter det. Gleder meg til å sette meg ned å skrive neste innlegg, men til det må dere nøye dere med de mange tidligere innlegg her på bloggen 🙂

Tusen takk for at du er innom. Tusen takk for at du leser. Tusen takk for at du deler.

Jeg vil rapportere om at jeg har det veldig bra nå. Det er fint å jobbe og idag da jeg kjørte bil måtte jeg bare smile, fordi jeg har det så bra nå. Livet behandler meg pent og jeg holder hodet godt over vann. Det føles deilig å ha det bra. Det føles deilig å ha balansen i livet som alle maser sånn på. Jeg forstår verdien av den nå.

 

4 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg tror vi har en del felles, selv om jeg bare er 15 og du er 19! For jeg har også nemlig bipolar. Så derfor vil jeg bare si, at det er herlig at du setter diagnosen og psyken i godt lys! Vi trenger flere av deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg