Søndag

Denne helgen har vært veldig fin. Jeg har det veldig fint nå. I går kjente jeg på “den gamle Nina”. Den friske. Den jeg var før.

Jeg gjorde ikke noe spesielt denne helgen som var grunnen for det, men jeg har en teori. Den friske Nina forsvant da diagnosen kom.

 

Jeg har skrevet et innlegg om akkurat det før som du kan lese HER.

Har også skrevet et innlegg om “Syke-Nina” og “Friske-Nina”. Det kan dere lese HER.

http://weheartit.com/entry/44981048/via/RosemaryVesper

Jeg har hatt hyppige vanskelige perioder og det tror jeg har gjort at jeg ikke har rukket å hente frem “Friske-Nina” i mellom periodene. Nå har jeg hatt det veldig bra i over en måned (med humper og dumper, men bra allikevel) og de siste dagene har jeg klart å hente Friskingen frem igjen.

http://data.whicdn.com/images/43384837/tumblr_mdjl7iwpmg1rln8vao1_500_large.jpg

 

Hver gang jeg kommer meg ut av en episode er det mange skritt til opp, før jeg kan finne frem “Friske-Nina”. Denne gangen har jeg klart å krabbe meg opp alle skrittene helt opp til henne. Kanskje for en kort tid, kanskje for en lang. Vi får se. Det er uansett godt å treffe på “Friske-Nina” igjen. Det er et godt tegn og det er deilig.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lx8lgz2kCf1qzkt3co1_1280.jpg

 

Ønsker alle en fortsatt fin søndagskveld 🙂

Hjelp meg å spre bloggen videre til dine venner via Facebook. Trykk HER.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg