Godt nyttår

Hei, kjære lesere!

Jeg vet at det har vært stille her i jula. Det er så enkelt som at jeg har tatt meg juleferie, rett og slett.

Jula har vært stille og rolig og familiete helt til vi dro til Hemsedal fra. 27.12 og har feiret nyttår der. Da var det ikke så stille og rolig lenger, heller motsatt.

Håper du har hatt en så fin jul som mulig. Alle fortjener litt ekstra hygge i julen, uansett om det bare er litt 🙂

Jeg har mye spennende på lager til dere fremover i 2013, så bare gled dere!

Tusen takk for at du har fulgt meg i 2012. Jeg håper du blir med videre på bloggreisen?

 

GODT NYTT ÅR TIL DEG.


Følg meg gjerne på Facebook. Trykk HER.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg