Det siste året

Høydepunkter og nedturer det siste året

Året 2013 har vært et år med store fremskritt på flere plan.

– Jeg hadde 44 innleggelsesdøgn, som er en ganske stor bedring siden 2011 og 2012.

– Sommerferien, som var veldig fin, selvom vi “bare” var i Norge. Vi var på hytteturer, i bursdager og sosialiserte oss mye. Vi flyttet ut av leid leilighet og fikk kjenne på en kort, økonomisk frihet ved å bo hjemme et par måneder.

– VG-oppslag og Radiointervju på P4

– Maria Mena konsert i november. Det var en sterk opplevelse som du kan lese mer om HER.

– Jeg startet å jobbe i kommunens vikarbyrå, avdeling barnehage og fikk flere gode opplevelser med barn.


// thegirlandthelion.tumblr.com

– Forestillingen Alene. Sammen som du kan lese om ved å TRYKKE HER.

– Alle foredragene jeg holdt. Høydepunktet av alle dem var nok det jeg holdt på Verdensdagen for Psykisk Helse. Les mer om det HER.

– Jeg gikk besseggen med SYKE magesmerter. Det har jeg skrevet om HER.

Det er to høydepunkter som ligger øverst på listen min.

1. At vi kjøpte vår egen leilighet i august!!

2. At jeg vant Årets Frivillighetspris i Asker Kommune. Les mer om det HER og HER

 

Høydepunktene er gode minner. Nedturene er historie, så de gidder jeg ikke gå inn på.

Takk 2013 for alle gode minner og for at du gjorde meg sterkere!

4 kommentarer
    1. Tusen takk for at du kommenterer. Det er alltid like stas ❤
      Leser alltid det du skriver Nina. Jeg er ikke bipolar, men sliter mye med angst og depresjon. Du er en inspirasjon for oss alle!
      Sinnsrobønn fra AA
      Gi meg sinnsro til å godta det jeg ikke kan forandre.
      Mot til å forandre det jeg kan.
      Og visdom til å se forskjellen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg