Fremtiden

Hvordan håper du fremtiden din vil være?

Det er egentlig et veldig godt spørsmål! Jeg føler at denne går litt inn i et tidligere innlegg hvor jeg skrev om mine drømmer. Det kan du lese HER.

Jeg håper og tror at fremtiden min er lys. En fremtid fylt med gode minner og gode perioder. Jeg jobber hele tiden for å få en så stabil hverdag som mulig med min diagnose og prognosene er gode. Det er fult mulig å leve et verdifult liv med Bipolar Lidelse.


// Foto: Sondre Sandvik

Jeg håper jeg kan klare meg uten medisiner om noen år, men jeg står heller på en medisin og er stabil enn å ha de høyeste hypomaniene og de dypeste depresjonene.

Så har jeg en bok til på lur som jeg tenker å skrive ut en dag. Jeg ønsker å fortsette å jobbe med å få mer åpenhet om psykisk helse ved å skrive, sette opp forestillinger og rope høyt. Budskapet er viktig og til og med livsviktig for noen. Dette er det jeg brenner for! Derfor vil jeg bruke alle kanaler jeg kan for å nå ut til flest mulig mennesker.

Ellers ønsker jeg meg 2 barn, hus, hund og stasjonsvogn.


// Foto: Anthony Simmons

Jeg håper at jeg en dag kan starte på en utdanning. Gjerne innenfor ungdomsarbeid. Frem til den tid jobber jeg i barnehage og koser meg med det. Har et lite mål om å ta fagbrev i barne og ungdomsarbeid etterhvert.

Hei, hurra! Dette var gøy! 🙂



Lik meg på Facebook. Trykk i boksen i høyremargen —->

Følg meg på Instagram: Tankekjor

3 kommentarer
    1. Så godt å lese at du har sunne og gode tanker om fremtiden din 🙂 ønsker deg masse lykke til, stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg