Del av livet jeg ikke savner

God morgen, kjære deg!

Jeg fortsetter på bli-kjent-med-meg-leken som du kan lese mer om HER.

Du kan lese flere punkter HER.

 

5. En del av livet ditt du ikke savner

Det er flere perioder i livet mitt jeg ikke savner.

Først og fremst er det alle de dypeste depresjonene mine. De viser seg å komme tilbake selvom jeg ikke vil ha dem der, men jeg savner dem aldri i ettertid. Det jeg ikke savner med depresjonene for noen år tilbake var hvor lite jeg visste om hvorfor jeg fikk dem og hvor lite jeg visste om hva jeg kunne gjøre for å bli bedre eller holde meg stabil.

 

 

FjortiZZtiden min var alltid veldig tung, mørk og vanskelig da jeg var alene. Allikevel er det mange gode minner der, for jeg hadde det stort sett mye bedre da jeg var med andre.

Alene:

 

Sammen med andre: 

 

Jeg lar allikevel ikke disse tingene gå ut over hverdagen min idag.

Nå ser jeg tilbake på tunge tider som lærdom og jeg blir sterkere for all motgang jeg opplever og kommer meg igjennom. Det gjør du og!

Ha en fantastisk dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg