Innleggelsen og redningen DEL 1

Hei vakre menneske!

Diverse innlegg har ligget i utkast-mappen siden jeg ble skrevet ut fra åpen institusjon i mars, så jeg tenkte det var på side å skrive dem ferdig og få publisert det.

For å skjønne noe av dette, bør du nok skumme igjennom DETTE innlegget først. (trykk på “DETTE”)


// http://thegirlandthelion.tumblr.com

Disse innleggene går mest på hvordan jeg kom meg opp igjen. Samtidig skal jeg svare på noen spørsmål som jeg fikk etter at jeg postet innlegget om min forige innleggelse.

Før jeg ble deprimert denne gangen hadde jeg planlagt både foredrag på HiOA (Som du kan lese om HER) og tur til Budapest. Vi har også satt i gang et nytt forestillingsprosjekt.

 

Kommentar på bloggen etter foredraget på HiOA.

“Jeg har bare et spørsmål. Igår skrev du om at du hadde vært innlagt i 3 uker, og i dag skriver du om at du har holdt foredrag for studenter. Hvordan er det du får det til? … Jeg har stor respekt for at du klarer det. Spør bare av ren nysgjerrighet…”

“YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE

UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE”

 

Det er et veldig godt spørsmål. Når jeg er veldig deprimert, venter jeg alltid på et stort eller lite lyspunkt. Et tegn på at jeg skal velge livet. Når det tegnet inntreffer tar det meg ganske kort tid før jeg er på bena igjen og ganske mye bedre. Jeg er fortsatt deprimert, men i en mye midlere grad og motet og livsgleden kommer fort på plass.

I tillegg så er det viktig for meg at når jeg har sagt ja til en jobb, så legger jeg meg selv til side for noen timer og gjør jobben min som om jeg skulle vært frisk.

 

Heldigvis har jeg ikke opplevd at jeg har vært over grensen deprimert under mine foredrag, men skulle det skje så tror jeg at jeg ville sett på det som en glede i en tung hverdag å få lov til å holde foredraget mitt.

 

Ønsker deg en god helg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg