Foredrag – kort info

God mandagskveld, alle sammen!

Som dere kanskje har sett så har jeg en egen kategori her på bloggen som heter “Foredrag” og tidligere skrev jeg et blogginnlegg om at jeg hadde lyst til å holde foredrag, men at jeg ikke hadde så mye erfaring. Les innlegget HER.


// www.blingme.tumblr.com

 

Nå tenkte jeg å kjapt oppdatere det innlegget og gi dere litt nyttig informasjon.

I det forige innlegget skrev jeg at jeg ville holde foredrag, men at jeg ikke hadde noe særlig erfaring. Siden det innlegget ble skrevet har jeg holdt opp til flere foredrag og har flere forespørsler på vent.

Jeg har vært på ungdomsskole, Høgskolen i Oslo og Akershus to ganger, Mental Helse, Radar og Videregående skoler og holdt foredrag.

Det er en enorm oppgang for meg og jeg har fått allsidig erfaring med foredrag for ulike aldersgrupper. De fleste stedene har selv kommet med ønsker om hva de vil høre om. 

 

Det er utrolig gøy å få holde foredrag rundt omkring. Jeg vet at mange setter stor pris på åpen og ærlig informasjon og jeg føler selv at jeg gir publikum en opplevelse som setter spor hos de fleste. Det gir meg så utrolig mye å få lov til å dele min historie med andre!

Jeg skriver, selvfølgelig ikke dette for å skryte, men for å informere, fordi jeg vet at det er mange som titter innom bloggen min på leting etter informasjon om akkurat dette.

 

Dersom du kunne tenke deg besøk av meg i en eller annen setting så blir jeg veldig glad! Da kan du kontakte meg på [email protected].

Siden dette er det jeg ønsker å leve av etterhvert (evnt. ha som en B-inntekt) tar jeg er lite honnorar som vi blir enige om på forhånd. Ta kontakt, så finner vi ut en løsning som fungerer for begge parter.

Ang. temaer på foredragene er dette litt opp til dere. Jeg er åpen for å snakke om det meste og tar hensyn til alder og målgruppe. Jeg har også referanser om ønskelig.

 

[email protected]

Ha en fortsatt fin kveld 🙂

2 kommentarer
    1. Du er så tøff, virkelig! Psykisk helse er så viktig, og det er så synd at det omtrent ikke blir snakket om det i grunnskolen. Jeg kan ikke huske å ha hørt et kvepp om det iallefall. Det er jo ikke da rart at det er så mye uvitenhet omkring psykiske lidelser. Stå på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg