Random bilder

Føler det er på tide med et lite bildeplump for dere som ikke bruker Instagram. Enjoy!

 


Farget håret. Det har du kanskje fått med deg tidligere?

 

Stelte i stand sommeravsluttning, som jeg også har blogget om.

 

Tok farvel med ungdomsidolet mitt under forrige flytting. Vemodig.

 

Endelig tom todo-liste. Nå kan jeg ta litt ferie!

 

Flyttet hele leiligheten på lager. Vi har MYE ting og tang….

 

Kjøpe leilighet – check! Nå kan vi slappe av og nyte ferien mens vi teller ned til overtakelse.

 

Denne enslige flasken stod å ropte på meg på polet (eneste jeg liker!) da vi skulle feire leilighetkjøp.

 

Motivasjon og glede 🙂

Ha en fortsatt fin uke!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg