En fantastisk person

For en stund siden fikk jeg en mail. En fantastisk mail. Så fantastisk at jeg måtte spørre om å få dele den med dere her på bloggen.

Jeg får tårer i øynene og blir ekstremt rørt hver eneste gang jeg leser den. Slike mailer betyr mye. Veldig mye. Jeg kjenner ikke en gang personen personlig.


// http://atchat.free.fr/graphics/greetings_and_wishes/thank_you/?p=1

 

Jeg har (selvfølgelig) fått tillatelse av personen til å legge ut deler av mailen.

 

Hei Nina!

Først av alt vil jeg bare sende deg en takk for tips du deler på bloggen din! Jeg vil bare fortelle deg en ting DU hjalp meg med 🙂

Jeg har slitt mange år med alvorlig sykdom. En sykdom som gjorde at jeg ofte falt om på offentlige steder. Det gikk rundt to uker etter diagnosen, og jeg begynte å få ganske store symptomer på angst. Den kom gjerne i store folkemengder, men også særlig i dagligvarebutikker. Svettet som bare det, redsel for å falle om, og ikke minst en klump i halsen som virkelig ville ut. Jeg måtte ringe en av foreldrene mine eller kjæresten hver gang. Det gjorde så vondt at jeg i tide og utide måtte be foreldrene mine om å handle for meg.

Men – Jeg har fulgt med på bloggen din i lang tid. Og etter en stund med dette leste jeg igjennom mye av det du har skrevet ned. Spesielt det om angst og søvnvansker. Og jeg har bare en ting å si. Mirakel!

Foreldrene mine har spurt hvordan jeg kom meg ut av angsten, men også hvorfor jeg aldri ringer dem. Og jeg har fortalt at jeg har brukt rådene du har skrevet. Da jeg viste moren min bloggen din og tipsene, så sa hun at det er slike mennesker som imponerer henne. Foreldrene mine hadde mobiltelefonene i beredskap, både på jobb og fest.


// weheartit.com/entry/57417805/search?page=4&query=friends&sort=most_popular

Men i dag går det ufattelig mye bedre med angst 🙂  Heldigvis. Jeg bruker som sagt rådene i hverdagen.

Jeg ville skrive til deg, av den grunnen at jeg kom meg videre etter år med anfall og mye ambulanse. Skrekken og “flauheten” over at jeg falt om var det som plaget meg helt grusomt. Nå er det som sagt ufattelig deilig bare å gå på butikken 🙂 Og det er kun takket være rådene dine! Sover bedre på natten i tillegg, fordi jeg bruker dine tips.

Du er fantastisk, og jeg har enormt med respekt for deg! Igjen – Tusen takk 🙂

Jeg må bare få lov å si tusen takk, Nina! Jeg er deg evig takknemlig!

Stor klem

 

Til dette fantastiske mennesket og til alle dere andre som mailer og kommenterer har jeg bare en ting å si:

Dere varmer hjertet mitt med alt dere skriver og jeg blir ufatterlig rørt av hvor mange fine ord og tanker dere deler med meg. TAKK <3

 

Ønsker alle der ute fine dager fremover! Vi får håpe solen har kommet for å bli 🙂

Smil fra

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg