Dagene fremover

Jeg er litt stressa om dagen. Det skjer mye og jeg må holde tunga rett i munnen. Men jeg har veldig mye spennende i vente og mye av det trenger jeg ikke vente veldig lenge på heller.

Allerede 10. Oktober skal jeg besøke en ungdomsskole her i Asker og holde foredrag der og på kvelden skal jeg holde mitt eget arrangement i Asker Kulturhus.

DFor dere som ikke har hørt noe om dette før så kan du lese om det ved å TRYKKE HER.

Da skal jeg også skrive litt om årets forestilling som har premiere allerede 15. oktober.

Det skjer altså mye om dagen. Jeg er sårbar og ganske ustabil. Jeg prøver å være nøye med å ta medisiner til riktig tid. Det vet jeg er viktig for meg nå for å unngå en ny episode når stresset roer seg.

Jeg vier mye fokus til svingningene mine. I kveld har en helt annen ting plutselig gått opp for meg. En ting som burde få mer fokus enn svingningene, og det er at jeg ler mye. Jeg har ledd hjertelig opp til flere ganger denne uken!

Så selvom jeg må skåne meg og ta mye hensyn på grunn av svingningene så har jeg klart å beholde latteren. Har jeg gjort det før? Aner ikke, men nå skal jeg begynne å fokusere på latteren fremfor ustabiliteten fremover.

Kanskje det å flytte fokus fra det negative til det positive kan gi utslag i positiv retning? Ja, det kan det! Jeg har bare ikke kunnet satt fingeren på hvordan jeg skal klare det. Før nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg