Hei verden!

Etter 100 liter te, 15 hvitløk, 3 kg ingefær, 12 nesesprayer og 3 sesonger av Hart of Dixie, begynner jeg å bli litt friskere og klar for å ta skrittet ut i verden igjen.

Kan hende jeg må holde meg hjemmet et par dager til på grunn av sår under nesa, men verden sitter jeg med på fanget akkurat nå, i form av en MacBook Air.


// blingme.tumblr.com

Jeg har kjedet vettet av meg, selvom serien var spennende og jeg har lidd av alle aktivitetene som er postet på Facebook fordi det er så kjedelig å være syk.

Jeg kunne sikkert sett 3 sesonger av Hart of Dixie og storkost meg, men i kombinasjon av selvmedlidenhet var det ikke så underholdende som den kunne ha vært.

Uansett! Nå har jeg flere gode innlegg på lur, men jeg må grave litt etter inspirasjonen og motivasjonen først.


// eatyourfruitandveggies.blogspot.no/2012/07/motivation-where-are-you.html

 

(Følg meg på Facebook så får du bilder og tanker som ikke alltid deles her på bloggen) TRYKK HER!

Ha en fortsatt fin dag, alle sammen 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg