MindFit

Idag vil jeg tipse dere om en veldig fin app! Den heter MindFit.

Jeg har skrevet “positivt-bok” i flere år. (Les mer om det HER) Nå kan jeg enkelt registrere det på mobilen.

 

 

 

Hver kveld skriver jeg minst tre ting som har vært positivt med dagen. Hvis jeg har hatt en skikkelig dårlig dag er det utfordrende å finne tre ting. Andre dager kan jeg skrive ti! Men det tvinger meg til å skyve vekk det negative, og fokusere på det positive. Dette er en app for ALLE. Frisk eller syk, spiller ingen rolle.

 

Appen kan brukes til mye forskjellig, men jeg anbefaler alltid å prøve ut en ting av gangen. Alt på en gang kan kanskje bli litt overveldende.

Den største utfordringen er å skrive i dårlige perioder. Men jeg liker utfordringer!

29 kr. well spent!
3 kommentarer

Siste innlegg