Ferie og VG+

Natt til søndag kom jeg hjem fra England etter å ha besøkt en venninne. Det var en kjempefin tur med fine opplevelser og koselige stunder. Liker dobbeltbetydningen til Norwegian! Stor jente...

Jeg tar ferie

Da var huset vasket, bagen pakket og vi er klare for nok en hyttetur.Nå som vi har kjøpt leilighet blir det ikke så mye penger til ferie, så da må vi dra nytte av Norges natur og hyttebesøk. Det gå...

Budapest, del 2

Før du leser dette innlegget burde du lese DEL 1. Den finner du HER. DAG 3. Ny taxitur til eventhallen. Nytt før-jeg-dør-bilde. Jeg vil bli husket som en livsnyter, så jeg klistrer på meg et sm...

Påsken 2013

Goooood kveld/natt :) Da har jeg endelig sunket ned i sofaen hjemme i leiligheten etter en finfin påskeuke på fjellet og en laaang biltur hjem. //Instaphoto: tankekjor (altså megsjæææl) Det ha...

Budapest

Hello Peepz. Jeg har vært noen dager i Ungarn og skal nå prøve å oppsummere turen. Pappa synes den nye trillekofferten sin var litt for slitsom å dra på, så han pakket i trillebåren. Så to...

Skal du til Hafjell i helgen?

Skal du til Hafjell i helgen? Min venninne har et par GRATIS heiskort. Ta kontakt på tankekjor@gmail.com for mer informasjon.Førstemann til mølla!!

Kroatia

Mobilblogg:Jeg lever. Er i Kroatia og koser meg masse!! Dårlig med internett rundt her, ellers hadde jeg oppdatert dere mer. Skal hjem på tirsdag. Gleder meg til å sette meg ned og skrive mer til d...

Lisboa i bilder 5

DAG 5 - Søndag Plutselig ble jeg innlagt og glemte helt Lisboa og oppdatering. Dette er siste del fra turen. Litt tynt med folk på søndag etter en heidundranes fest natten før. Det fylte seg o...

Lisboa i bilder 4

DAG 4 - Lørdag Inspirasjon Mye mennesker og mye liv. Her har vi deler av Ungarn på plass i hvitt. De var ikke så flinke til å showe. De hadde noen sånne rør som de drev å slo sammen så det k...

Lisboa i bilder 3

Stod opp litt tidlig for å raide det gigantiske kjøpesenteret før eventstart. Jeg var veldig flink, kjøpte ikke så mye. Litt fordi jeg var flink, mest fordi stilen i Portugal (som sagt) ikke er mye...

Lisboa i bilder 2

DAG 2 Vi dro inn til gamlebyen. Her er vår private guide. Det var masse fine bygninger og ting. Det var masse stygt også, men det tok vi ikke bilde av. Det var bare trist. Jeg trodde det var v...

Lisboa i bilder

DAG 1 Jeg har flyskrekk. Så jeg drakk meg full. Her er jeg på flyplassen. Ingen sak å fly nå! Men det var en lang flytur... Så ankom vi hotellet til slutt. Det var fine trapper der. Og ...

Savn... Les Miserables

Jeg savner samholdet! Savner samarbeidet for å få til en så bra musikal!! Det er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme og den blir bevart dypt i hjertet mitt. Lære nye ting... Smil... Gl...

Kreta, siste kapitel

Siste dagen gikk vi på en skikkelig fin restaurant i en bakhage. Først måtte vi pynte oss litt Det var jeg som anbefalte restauranten. Jeg var ganske fornøyd da de andre likte den også :DMo...

Kreta, del 3

Her kommer del 3 av Kretaturen :) Det ble visst ikke siste del likavel... Jeg klarte selvfølgelig å miste lommeboka mi! Slik gikk det til: Jeg gikk opp før de andre fra stranda og la igjen en pos...

Kreta, del 2

Okei.. Da var vi kommet til de daglige middagene etter at vi hadde fått av oss saltvann og møkk. Vi gikk inn i hovedgaten og stoppet ved en noelunde random restaurant hver dag. Kvaliteten varierte...

Kreta, del 1

Endelig kommer en update fra Kretaturen for dem som ikke har hørt noe fra før :)Dagene gikk mye i det samme, men noe spennende skjedde jo selvfølgelig. Sånn går nu dagan: Frokost på balkongen. Li...

Avholds

Ikveld er ca. 60% av Solborg ute på byen. Jeg skulle gjerne vært med, og det var faktsik planen. Men jeg har begynt på en ny medisin.. Litium heter den og er den mest vanlige innenfor stemningslide...

Belært av en 5åring!

Jeg har sittet barnevakt for kiden til en lærer på skolen idag. L og jeg er bestevenner og vi elsker å leke de samme lekene og spille de samme simple kortspillene, om og om igjen. Det er meg og 5-å...

LA!!!

LA var nesten like fint og bare bittelitt mer stressende enn SF. Vi fikk gjort veldig mye på kort tid her og. Universal studios, guidet tour rundt om i Beverly Hills og Hollywood. Det var ganske aw...

San Fransisco!!

San Fran er helt fantastisk!! Helt utrolig flott, med rene gater og hyggelige folk. Jeg fikk en sånn fantastisk ro der, som jeg bare kunne drømt om både i Norge og NY. Det første jeg tenkte var "he...

New York!

Nå skal jeg fortelle litt om USA. Gidder ikke skrive så mye, for da gidder du kanskje ikke lese det. I New York opplevde jeg mye rart. Pannekaker til frokost er konge! Vi var på Broadway og så Wic...

San Fransisco!

Skulle gjerne lagt ved bilder til dere, men jeg har ikke funnet ledningen jeg trenger enda =/ Uansett, San Fransisco er FANTASTISK!! Utrolig vakker by, med sjarmerende cable cars i gatene og flott ...

Party in the USA!!

Da er det søndags kveld og jeg har opplevd masse. Sykt mye inntrykk og kul by. Vi kom torsdags kveld. Da gikk vi på Time Square og ble litt kjent der. Fredag hadde vi guidet busstur rundt i byen ...

Søndag og tanker

Da var det søndag igjen da, og dagen går til å chille og spille spill. Dødsdigg! Jeg er svært underernært på søvn og håper skikkelig at vi får avspasere i morgen for hvis ikke kommer jeg til å bruk...

Løsningen!

Idag har vi sett Bare Bea i kinosalen. Det var ganske gøy, for vi klarte å samle 30 stk. som ville se den filmen!! Sykt lættis egentlig, for den filmen er jo bare klein. Men mange har et forhold ti...

Hakkebakkeskogen VS. Les Miserables

Shittass, det er stor forskjell. Vi er mange flere mennesker og det er myyyye mer tekst å lære seg. Men begge stykkene har gode kostymer og kulisser (spilt i mange år her på skolen). Og hva er det?...

Les Miserables

Ja, nå er vi i full gang med øving til musikalen Les Miserables. Tror det blir dritbra tilslutt. Det som er litt synd er at jeg har jo måttet ligge i senga den siste uka og henger ganske langt ett...

Solborgaktiviteter

En helt vanlig lørdag for oss uskyldige som ikke var ute på byen. Dette skjer på Solborg: FOTMALING KAKEBAKEKONKURRANSE Det var flere kaker, men disse to likte jeg best utseende på. Hallo! E...

Thea skal erobre verden siden Voe gav opp

Jeg har faktisk en gjesteblogger! Tenk dere det! Noen vil blogge hos MEG! :D ENJOY!! Hei! For det første vil jeg si at jeg ikke pleier å blogge, og for det andre syns jeg det er syykt fett at N...

Randomtimes 3

Endelig er neste utgave er Randomtimes her og dennegangen har jeg hele TI flotte bilder til deg og alle i like dårlig kvalitet! Disse bildene viser litt av hva som har skjedd på Solborg den siste t...

BeachParthheeeeyyy

Igår var det Beach Party, det var et ganske artig påfunn! Den ene dagen i året hvor det faktisk var lov å bade med klær på og drikke/spise ved bassengområdet. Me like!! Mange kule kostymer og konku...

Elevkveld

Igår hadde Rampelys sin første elevkveld og den ble ganske vellykka og det virka som om alle hadde det ganske gøy på scen og i salen:) Før konserten var vi i studio og spilte inn noen korpartier, ...

En liten bildehistorie..

..Om bursdagsfesten til Guro på Solborg! Det var en nydelig og solfylt dag på Solborg FHS og Guro hadde bursdag. Dagen startet med at lærerene var normalt fjerne og glemte bursdagen til denne lill...

Syklubben

Det var en gang Maggie og jeg skulle legge opp gardiner! Oppgavefordelingen var endel; Maggie skulle legge opp gardinene og jeg skulle underholde... Legg merke til den digge modellrompa i bakg...

Barneskolen 2.skoledag

2 skoledag så slik ut: 08.30 - 10.00 Morgensamling og info 10.00 - 11.45 Lunsj 11.45 - 13.00 Mer info 13.00 - 14.30 Linjetime 14.30 - 15.30 Middag Hva er dette her? Jeg forbinder det veldi...

Solborg

Hei! Her kommer en bitteliten oppdatering fra meg på Solborg. Her er det så masse kule folk at jeg tror nesten ikke på det selv engang. Hver dag møter jeg et nytt menneske full av liv:) Jeg...

Ingen returbillett?!

Da er billetten til Stavanger bestilt og det er kun en billett TIL, ingen RETURbillett! :O Jeg vet ikke når jeg kommer hjem. Åherregud. Ja, jeg vet at det ikke er så altfor langt hjem, men det er l...

Slottsfjellfestivalen 2010

OBS!: Dette ser ut som et kjempelangt innlegg, men det er det egentlig ikke! Det er bare endel bilder og litt tekst innimellom. Og det viktigste står nederst. Kos deg:)Da vi ankom på torsdag formid...

Diverse småting fra Kroatia

Fant et dokument på pcen min med notater fra Kroatia som du kan lese hvis du vil:) Fort og greit så er dette sånne småting som jeg vil dele fra Kroatia: I smugene var det nesten bare butikker m...

Rare navn i Kroatia

Nå blir du kanskje litt forvirret? Men jeg lovet et innlegg om rare navn i Kroatia og her kommer det:Dette er navn på steder, butikker, restauranter, hoteller osv. Villa Boose Aparti Nina ...

Siste dagen, hjemreise

Hjemreisedagen Idag var det masse venting. Vi måtte ut av hotellet kl. 11 og ble ikke henta før 15.00 + at taxien var for sen så vi venta i evigheter. Men vi chillan vi.. Jeg var max solbrent, s...

Fredag, dag 7

Hei :)Da var det klart for blogg dag 7, og siste dagen.Husker ikke dagens sang=/ Dette var den andre dagen i sola og jeg kjente jeg var litt solbrent, men jeg solte meg bak jeg. Lå masse på madr...

Torsdag, dag 6

HellåDato: 24.6Dagens sang: CheezyDangens dings: bademadrass!!Dagens opptur: SOOOOL!!!!!!!! DET ER ENDELIG SOOOOOOOOOOOOL!!!! Jeg skjønte ikke noe når da jeg våkna! Mamma ville liksom ta en rol...

Onsdag, dag 5

YAWDato: 23.6.2010Dagens sang: Alejandro (de spilte den overalt!) Igår sa jeg til mamma at hun skulle vekke meg tidlig hvis det var sol også vekket hun meg! Og jeg spratt opp, var lys våken og s...

Tirsdag, dag 4

Da har vi kommer til tirsdagen i Kroatia og det var fortsatt ikke noe sol å se:( Dagens sang ble derfor: Shades on og Winter Wonderland Idag skulle det være sol... men det var det ikke... ...

Mandag, dag 3

Dag 3Dato: Mandag 21.6.10Dagens sang: Waving Flag Dagen begynte med at Hanne og jeg skulle gå ned i «butikken» å kjøpe frokost, men den var stengt (tror vi?). Så vi gikk bort til enden av vei...

Søndag, dag 2

Dato: 20.06.2010 Dagens sang: Satelite av Lena Dagens moment: Da vi rundet fjellene (MÅ leses, lengre ned) Dagens måltid: Frokost; toast og cola Dagen startet med at vi skulle lete etter to...

Lørdag, dag 1

Dato: 19.06.2010 Dagens sang: Billionaire Dagens måltid: Middagen, kotteletter og hjemmelaget pommes frittes Dagens lynnedslag: Rett foran trynet mitt! Nå ligger jeg i en seng i en fantastisk...

Kroatia!! :)

Nå starter innleggene fra Kroatia. Legger ut fra dag 1 idag og fortsetter videre etterhvert. Noen av innleggene er litt lengere enn andre, men det er fordi det har skjedd litt artige ting på veien....

Nina Emilies blogg

25, Asker

Velkommen til bloggen min! Som 19åring fikk jeg diagnosen Bipolar lidelse som jeg jobber med å lære meg å leve med. Jeg ønsker å dele den reisen med dere. Oppturer, nedturer, innleggelser og tanker. Du er hjertelig velkommen til å kommentere og stille spørsmål til hva enn det måtte være :) Dette er ærlig og nakent, og jeg ber deg lese med respekt. //KONTAKT: tankekjor@gmail.com