100% sosionom

Det er visst overraskende mange som er nysgjerrige på om jeg klarte å fullføre studiene, og det er skikkelig hyggelig! Så her kommer det: Jeg klarte det.

 

100% sosionom.

 

Sier som jeg har sagt mange ganger før: Kan jeg, kan du.

 

Siden jeg ikke har hatt så mange spennende oppdateringer om mitt eget liv på flere år, føler jeg meg litt ferdig med å dele på denne måten. Jeg håper allikevel denne bloggen fortsatt kan brukes som hjelp, støtte, inspirasjon og til å finne tips og råd. Takk for alt, så lenge.

1 kommentar
    1. Hei! Jeg leste litt på bloggen din, og jeg ville fortelle deg at jeg synes den er kjempebra. Jeg har akkurat fått diagnosert bipolar diagnose jeg også. Pluss at jeg er utdannet sosionom akkuret sånn som deg! Tror det blir en super ressurs å ha egne erfaringer. Jeg har startet en blogg om det å være bipolar for noen få dager siden, og i den prosessen lette jeg etter noen andre som også har det. Kommer til å følge med her, og ville bare fortelle det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg