JEG ER FRIIII:D

Endelig! Nå er jeg ute for godt (forhåpentligvis). 9 lange uker, nå er jeg endelig frisk nok til å starte livet igjen. Skal ha endel oppfølging utenifra, men nå kan jeg  dra dit jeg vil, når jeg vil! Det blir jo litt skummelt også, for nå er jeg overlatt helt til meg selv. Det blir en utfordring som jeg må ta litt som den kommer. Skal gjøre mitt beste for å fullføre denne behandlingen som jeg startet på 1.desember 2008. Det kan ta laaaaang tid, men sånn får det heller bare være. Jeg er klar over det, og litt forberedt. Kan også kontakte kriseteamet i Sandvika hvis det blir for ille (men der gjør det ikke).

Sondre har bursdag idag! Det er fett. Han oppfører seg som en 10åring på julaften. Fyker rundt i huset her, blåser opp balonger og fester dem i taket. Smiler, ler og tøyser. Det er godt å se han så glad, selvom han har et tonn med energi som han sikkert kunne fordelt litt over dager. På en annen side så har han jo bare bursdag en gang i året da, og det er vel greit at han kan få være vårt lille barn idag (eller no sånt). Han er søt når han er sånn, det må jeg bare si.

Var en tur på skolen idag, etter at jeg ble skrevet ut og la litt planer for skolebenken og meg framover. Det ser greit ut. Endel fri og endel formiddagsskole. Fra sånn 12 tiden og til ca. 4 eller før. Det er chillbill… og sikkert HELT uinteressant for deg! Men uansett… Etter skolemøtet, var pappa og jeg på Mcærn og den lille magen min skulle helst ha hoppet over den turen, selvom jeg synes det er ganske godt, så synes ikke magen min det. Vi er litt uvenner om dagen. Nå er jeg hos Sondregutt og skal spise verdens BESTE taco!!! Det er premien for å ha kommet ut fra Blakstad og husmorskosten der. Det var veldig god mat, og sinnsykt gode grønnsaker (!!), men har savna pannekaker, taco og densalgs. Helgene var ganske kjedelig da, så bare det å være med familien til helgen blir jo reine ravepartyet i forhold! Hehe, har aldri vært på rave da, men det høres jo egentlig ganske fett ut.. Eller no sånt. Uansett, nå skal jeg leke med kjæresten min, se på Friends, spise masse mat og kose med hundene i huset her. Lykke til i det FRI, Nina!! Parates ja… Hadebraaaa

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg